مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-20اجتماعي

شرجی در گناوه به 93 درصد رسید/دمای حدود 50 درجه در برازجان و اهرم


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به تجربه دمای نزدیک 50 درجه در شهرهای برازجان و اهرم گفت: طی 24 ساعت گذشته رطوبت هوا در شهر گناوه به 93 درصد رسید.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و روزهای آینده، شرجی و رطوبت بالای هوا، غبار محلی و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی، پدیده های غالب در سطح استان است.

وی اضافه کرد: امروز و فردا در مناطق شرقی استان در برخی ساعات با افزایش پوشش ابر، احتمال رخداد موقت ناپایداری جوی و افزایش سرعت وزش بادهای عمدتاً شمال شرقی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز در برخی ساعات به سرعت وزش بادهای جنوبی بر روی دریا افزوده می شود.

وی گفت: طی ساعات آینده جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی و طی ساعاتی شمال شرقی با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتیمتر گاهی تا 120 سانتیمتر خواهد بود.

مساعدی به رسیدن دمای هوا به 49 درجه سانتیگراد در برازجان اشاره کرد و ادامه داد: دمای هوای شهر اهرم در تنگستان نیز به 48 درجه سانتیگراد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرجی در گناوه به 93 درصد رسید/دمای حدود 50 درجه در برازجان و اهرم

شرجی در گناوه به 93 درصد رسید/دمای حدود 50 درجه در برازجان و اهرم