مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-20اقتصادي

کسبه آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوهای بندرعباس در مکان جدید مستقر می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کسبه فعال صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها در مکان جدید مستقر و شروع به فعالیت می کنند.

- ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کسبه فعال صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها در مکان جدید مستقر و شروع به فعالیت می کنند.

ایرج حیدری صبح امروز(31 تیرماه) در نشست ویژه پیگیری مشکلات کسبه فعال صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها عنوان کرد: با پیگیری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهردار بندرعباس و میراث فرهنگی مکان جدید برای استقرار و شروع به فعالیت این صنف احداث و راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی مکان جدید استقرار کسبه آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها طی دو ماه آینده آماده و در اختیار آن ها قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به صورت ویژه روند آماده سازی مکان جدید را پیگیری و دنبال نماید تا در زمان مکرر آماده و راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: تسهیلات بانکی مناسب در اختیار کسبه فعال صنایع دستی آسیب دیده قرار می گیرد تا شرایط برای فعالیت مجدد آن ها بیش ازپیش مهیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسبه آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوهای بندرعباس در مکان جدید مستقر می شوند

کسبه آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوهای بندرعباس در مکان جدید مستقر می شوند