مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-21سياسي

تغییرات اساسی در سیاست ها، منجر به حضور حداکثری در انتخابات می شود


تا تغییرات اساسی در سیاست ها و در جامعه به وجود نیاید، قطعاً شرایط کرونایی و فضای مجازی و فضای حقیقی نمی تواند حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات را به وجود بیاورد.

- یک فعال سیاسی گفت: تا تغییرات اساسی در سیاست ها و در جامعه به وجود نیاید، قطعاً شرایط کرونایی و فضای مجازی و فضای حقیقی نمی تواند حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات را به وجود بیاورد.

غلامرضا انصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جامعه ما در سال های اخیر دچار اندک سالاری شده و دایره محدود مدیران و مقامات سیاسی روز به روز تنگ تر شده است.

بر همین اساس شاهد حضور چهره های تکراری در عرصه سیاسی هستیم که این موضوع یکی از دلایل بی تفاوتی مردم به عرصه سیاست و افزایش تندروی و رادیکالیسم از سوی دیگر شده است.

وی ادامه داد: وقتی عنصر تندروی بر مدارا و گفت و گو غالب گردد، عقل جمعی و تجربه تاریخی کارایی خود را از دست می دهد و مورد توجه قرار نخواهد گرفت؛ خود این موضوع هم یکی از عوامل بازدارنده در حرکت علمی و تجربی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه ناکارآمدی مدیریتی و عدم تناسب جایگاه با اختیار، از نکات دیگری است که ظرفیت عرصه اجرایی و سیاسی ما را به حداقل رسانده است، در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: از سوی دیگر گروه های سیاسی خارج از دولت که می توانند به مردم پاسخگو نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اساسی در سیاست ها، منجر به حضور حداکثری در انتخابات می شود

تغییرات اساسی در سیاست ها، منجر به حضور حداکثری در انتخابات می شود