مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-21اجتماعي

کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزیستی اصفهان به کرونا مبتلا نشده اند


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: تاکنون کودکان تحت مراقبت مراکز نگهداری بهزیستی اصفهان ازجمله شیرخوارگان و یا کودکان و نوجوانان به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

- اصفهان-معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: تاکنون کودکان تحت مراقبت مراکز نگهداری بهزیستی اصفهان ازجمله شیرخوار و کودک و نوجوان به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تاکنون در مراکز شبانه روزی کودکان و نوجوانان بی سرپرست اصفهان ابتلای به کرونا مشاهده نشده است، اظهار داشت: با توجه به تمهیدات لازم و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی، تاکنون از ابتلاء 480 کودک و نوجوان بی سرپرست در 39 مرکز نگهداری و کادر مراقبتی آنها به بیماری کرونا گزارش نشده است.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا تجهیزات بهداشتی لازم برای کودکان و نوجوانان بی سرپرست و مربیان آنها با همیاری خیران فراهم شده و همین مراقبت های دقیق مانع از ابتلاء آنها به کرونا شده است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون چهار شیرخوار به شکل دائم و 19 شیرخوار هم به صورت امین موقت واگذار شده اند، تصریح کرد: خانواده های متقاضی فرزند پذیری چنانچه شرایط لازم را داشته باشند می توانند به صورت پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزیستی اصفهان به کرونا مبتلا نشده اند

کودکان و نوجوانان زیر نظر بهزیستی اصفهان به کرونا مبتلا نشده اند