مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-21اقتصادي

منطقه دو آزادراه تهران-شمال با 32 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک باند از پروژه منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان سال به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه تا کنون 32 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای یک باند مورد تعهد حدود 40 درصد پیشرفت نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند تکمیل پروژه های راه سازی در حوزه البرز که در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه بهره برداری یک باند از منطقه 2 آزادراه تهران-شمال تا پایان سال در دستور کار است، گفت: این امر در بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر محترم راه و شهرسازی، رییس بنیاد مستضعفان کشور و استاندار البرز از آزادراه تهران-شمال مصوب شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: منابع مالی که در این بازدید تعهد داده شد، تا حدود 60 درصد از سهم دولت ابلاغ و تامین شده است و مقدار باقی مانده نیز در زمان مقرر اجرایی می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روند اجرای پروژه منطقه 2 آزادراه تهران-شمال با این ابلاغ از سوی دولت و همچنین تامین مالی از سهم مورد تعهد بنیاد مستضعفان نیز تسریع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه دو آزادراه تهران-شمال با 32 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است

منطقه دو آزادراه تهران-شمال با 32 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است