مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-21سياسي

سند تحول بنیادین نقشه استقلال ایران در تعلیم و تربیت است


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد مهمترین رویکرد آموزش و پرورش در این استان را اجرایی شدن سند تحول بنیادین دانست و گفت: با تصویب این سند به عنوان نقشه راه، - ایسنا/یزد معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد مهمترین رویکرد آموزش و پرورش در این استان را اجرایی شدن سند تحول بنیادین دانست و گفت: با تصویب این سند به عنوان نقشه راه، حوزه فرهنگی، تعلیم و تربیت ایران دارای استقلال شد.

سعیده بهادرزاده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده ی رهبر معظم انقلاب اسلامی، رسالت اصلی آموزش و پرورش اجرای سند تحول است و لازمه اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، برنامه ریزی دقیق و تهیه نقشه راه و عمل به آن تا رسیدن به اهداف تعیین شده است.

وی تربیت تمام ساحتی را مهمترین مأموریت آموزش و پرورش دانست و افزود: طبق راهکارهای سند تحول بنیادین، رشد متوازن و متعادل و توجه به همه ساحت های تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش و پرورش استان گفت: با تصویب سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه موثر در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ایران دارای استقلال در حوزه فرهنگی و تعلیم و تربیت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین نقشه استقلال ایران در تعلیم و تربیت است

سند تحول بنیادین نقشه استقلال ایران در تعلیم و تربیت است