مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-21سياسي

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان در کمیسیون بهداشت


یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت در جلسه امروز صبح این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت در جلسه امروز صبح این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

محسن فتحی در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد.

آقای میرسلیم و روح الامینی نمایندگان تهران سوالاتی درباره اقدامات وزارت بهداشت در باره کرونا مطرح کردند که وزیر به آنها پاسخ داد و نمایندگان هم قانع شدند.

وی توضیح داد: نمایندگان درباره کم و کاستی ها و روند مقابله با کرونا سوال پرسیدند و وزیر هم محدودیت ها را توضیح داد مبنی بر این که نمی توان محدودیت اجتماعی کامل را انجام داد چون بحث معیشت مردم در میان است؛ مسوولان دغدغه معیشتی دارند و باید در کنار آن هم کرونا را مدنظر قرار دهند؛ پس باید رویکرد به سمتی پیش برود که خروجی خوبی داشته و کشور از پیک کرونا عبور کند.

وی افزود: آقای پژمان فر، نوروزی و آریان پور نمایندگان مشهد، رباط کریم و مینودشت نیز سوالاتی درباره خدمات بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان در کمیسیون بهداشت

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان در کمیسیون بهداشت