مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-21سياسي

شهرستان رشت دارای 16 نقطه آسیب پذیر است


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت با بیان اینکه شهرستان رشت دارای حدود 16 نقطه آسیب پذیر است، گفت: هرگونه غفلت در مسائل فرهنگی باعث رخنه فرهنگ بیگانه و فروپاشی بنیان خانواده ها خواهد شد.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رشت با بیان اینکه شهرستان رشت دارای حدود 16 نقطه آسیب پذیر است، گفت: هرگونه غفلت در مسائل فرهنگی باعث رخنه فرهنگ بیگانه و فروپاشی بنیان خانواده ها خواهد شد.

فریبرز سعیدی کیا در جلسه کمیسیون پیشگیری از آسیب های اجتماعی با اشاره به لزوم تعریف ادبیات مشترک با دستگاه های عضو این کمیسیون جهت تدوین برنامه هایی ساختارمند در حوزه های اجتماعی و امنیتی و اخلاقی در سطح شهرستان، اظهار کرد: بر این اساس ضروری است دستگاه های مختلف برنامه های خود را در این مباحث و با در نظر داشتن کلیه آسیب های موجود در تمامی ادوار پایش کنند و نسبت به رصد خروجی اطلاعات، تبیین و ارتقای این برنامه ها اهتمام ورزند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت، با بیان اینکه شهرستان رشت دارای حدود 16 نقطه آسیب پذیر است، گفت: با توجه به اینکه کلونی جمعیتی در این نقاط استقرار دارند، لذا پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی و ناهنجارهای مرتبط با آن ها، نیازمند یک برنامه ریزی مدون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان رشت دارای 16 نقطه آسیب پذیر است

شهرستان رشت دارای 16 نقطه آسیب پذیر است