مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-21بين الملل

وکیل پرونده شکنجه در دولت بوش به ترامپ مشاوره دور زدن قانون می دهد


دولت ترامپ با وکیل سابق دولت آمریکا که توجیه حقوقی درباره روش شکنجه «غرق مصنوعی» را نوشت، درباره روشی که رییس جمهوری آمریکا می تواند با استفاده از آن و صدور حکم، - وکیل پرونده شکنجه در دولت بوش به ترامپ مشاوره "دور زدن قانون" می دهد دولت ترامپ با وکیل سابق دولت آمریکا که توجیه حقوقی درباره روش شکنجه غرق مصنوعی را نوشت، درباره روشی که رییس جمهوری آمریکا می تواند با استفاده از آن و صدور حکم، قانون را دور بزند، مشورت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وکیل با نام جان یو به روزنامه گاردین گفت با مقام های کاخ سفید درباره دیدگاهش مبنی براینکه حکم اخیر دادگاه عالی در باره مهاجرت به ترامپ امکان صدور دستورات اجرایی براساس قوانین موجود فدرال را می دهد گفتگو کرده است.

جان یو که پروفسور دانشکده حقوق برکلی کالیفرنیاست، گفت: اگر این دیوان واقعا به آنچه انجام داده است، باور دارد، پس در واقع حجم زیادی از اختیارات هم به رییس جمهوری آمریکا داده است.

او افزود: دیوان عالی آمریکا گفته است که باراک اوباما (رییس جمهوری سابق آمریکا) می توانست این انتخاب را داشته باشد که قوانین مهاجرتی را برای حدود دو میلیون پرونده اجرا نکند.

پس چرا دولت ترامپ نتواند اقدام مشابهی با مهاجران داشته باشد و برنامه خودش را ایجاد کند و همچنین در حوزه هایی فراتر از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل پرونده شکنجه در دولت بوش به ترامپ مشاوره دور زدن قانون می دهد

وکیل پرونده شکنجه در دولت بوش به ترامپ مشاوره دور زدن قانون می دهد