مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-21بين الملل

بازداشت ها در ترکیه ادامه دارد/ دستگیری 18 نفر به اتهام ارتباط با کودتا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های امنیتی ترکیه در ادامه پاکسازی نهاد ها و سازمان های دولتی این کشور از اعضا و وابستگان جنبش فتح الله گولن واعظ و اپوزیسیون آمریکانشین، - پلیس ترکیه امروز هجده نفر را در ده استان، به اتهام ارتباط با کودتای نافرجام چهار سال پیش بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های امنیتی ترکیه در ادامه پاکسازی نهاد ها و سازمان های دولتی این کشور از اعضا و وابستگان جنبش فتح الله گولن واعظ و اپوزیسیون آمریکانشین، امروز (سه شنبه) 18 نفر را بازداشت کردند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی دادستانی های آنکارا و قونیه برای سی ویک نفر از مظنونان به همکاری با سازمان گولن و دست داشتن در کودتای نافرجام پانزدهم جولای 2016 حکم جلب صادر کرد که تا کنون 18 نفر از آن ها بازداشت شده اند.

این افراد در جریان عملیات همزمان پلیس و نیرو های امنیتی ترکیه در 10 استان این کشور، از جمله آنکارا و قونیه بازداشت شدند و عملیات پیگرد قانونی برای مابقی مظنونان ادامه دارد.

این افراد به استفاده از نرم افزار بای لاک - برنامه مورد استفاده عوامل گولن در شب کودتا متهم شده اند.

مقامات ترکیه می گویند عوامل کودتای چهار سال پیش، بعد از آنکه گروه های ارتباطی آن ها در شبکه اجتماعی واتس آپ لو رفته بود، از نرم افزار بای لاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت ها در ترکیه ادامه دارد/ دستگیری 18 نفر به اتهام ارتباط با کودتا

بازداشت ها در ترکیه ادامه دارد/ دستگیری 18 نفر به اتهام ارتباط با کودتا