مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-21اجتماعي

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در آذربایجان شرقی


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

- محمد علی فاضلی نسب در این خصوص اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، طرح نشاط معنوی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به صورت مجازی در 16 بقعه متبرکه استان اجرا می شود و تا آخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی، ارتباط موثر با دانش آموزان، ترویج معارف اسلامی، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین زمینه سازی برای تربیت نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف طرح نشاط معنوی است.

وی گفت: در طرح نشاط معنوی، گروه های هدف شامل دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با مشارکت والدین با ورود به کانال های مجازی بقاع متبرکه از طریق پیام رسان های مختلف به ویژه پیام رسان های داخلی از محتوای آن بهره مند می شوند.

فاضلی نسب اضافه کرد: در این طرح روحانیون و طلاب آموزش دیده حوزه علمیه قم با در کانال هایی به نام امامزادگان(ع)، برنامه های متنوعی از جمله نشر معارف اسلامی، تقویت بنیه اعتقادی و پاسخ به سوالات و اجرای مسابقات در فضای مجازی برگزار می کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، وی ادامه داد: همچنین با تولید محتوا و بهره گیری از سایت های پشتیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در آذربایجان شرقی

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در آذربایجان شرقی