مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-21سياسي

حذف 160 رشته دانشگاه فنی و حرفه ای/توسعه رشته های متناسب با بازار


سعی ما این است که رشته هایی که بازار کار خوبی دارند را اضافه کنیم، 160 رشته را حذف کردیم تا رشته های متناسب با بازار کار را توسعه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، نشست کارگروه تخصصی راهبری و هماهنگی در سیاست گذاری شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در این نشست ضمن ابراز امیدواری برای معرفی این دانشگاه به عنوان یکی از متولیان اصلی آموزش های مهارتی گفت: امیدواریم این نشست برای پیشبرد و ساماندهی آموزش های مهارتی و فنی مفید باشد.

این کمیسیون اراده خوبی به خرج داده است زیرا درباره آموزش های مهارتی دغدغه دارد لذا باید از این فرصت استفاده کرد تا آموزش های فنی و مهارتی را با شورای تشکیل شده که مصوبه مجلس است، ساماندهی کنیم.

وی یکی از ضروریات اصلی و دغدغه کشور را تشکیل این شورا دانست و افزود: این نشان می دهد دستگاه های درگیر آموزش های مهارتی بسیار هستند اما اگر پیامدهای اقتصادی و اجتماعی حاصل نمی شود شاید به این موضوع برمی گردد که ارتباط عمودی و افقی در بین دستگاه ها وجود ندارد لذا باید تشکیل این شورا و عزم کمیسیون برای تشکیل آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 160 رشته دانشگاه فنی و حرفه ای/توسعه رشته های متناسب با بازار

حذف 160 رشته دانشگاه فنی و حرفه ای/توسعه رشته های متناسب با بازار