مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 15:402020-07-21اقتصادي

انتظار «کوپن» برای پایان 20 سال تامین آب از یک حلقه چاه


حدود 20 سال است که منبع تأمین آب آشامیدنی کوپن از یک حلقه چاه در دشت بچه بازار تامین می شود که آب به وسیله پمپ از این چاه به دو مخزن آب منتقل و آب شهر کوپن رو تأمین می سازد.

- سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ شیراز کوپن مرکز بخش سورنا یکی از نقاط پویای شهرستان رستم که به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد به صورت مداوم درحال توسعه است.

هم زمان با توسعه شهری مردمان بیشتری از اطراف به این شهر مهاجرت می کنند و توسعه فضای مسکونی در این شهر با افزایش چشمگیری روبه رو است.

حدود 20 سال است که منبع تأمین آب آشامیدنی این شهر از یک حلقه چاه در دشت بچه بازار تأمین می شود که آب به وسیله پمپ از این چاه به دو مخزن آب منتقل و آب شهر کوپن رو تأمین می سازد.

درحالی که از 20 سال پیش تاکنون طبق آمارگیری های مرکز آمار جمعیت شهر کوپن رو به گسترش است ولی سیستم تامین آب این شهر همان سیستم 20 سال پیش است.

عدم توسعه زیرساخت ها در بحث آب شرب موجب پایین آمدن کیفیت آب و افت فشار آب در این شهر شده است، امید است با توجه به موارد گفته شده و برخورداری این شهر از یک حلقه چاه استفاده نشده به زودی این چاه وارد چرخه آبرسانی به همشهریان شود تا بدین وسیله مشکلات آب آشامیدنی شهر تا چند سال آینده مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار «کوپن» برای پایان 20 سال تامین آب از یک حلقه چاه

انتظار «کوپن» برای پایان 20 سال تامین آب از یک حلقه چاه