مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 18:052020-07-21سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی دیشموک نیازمند تلاش همه دستگاه های فرهنگی است


فرماندار شهرستان کهگیلویه کاهش آسیب های اجتماعی در دیشموک را نیازمند تلاش همه دستگاه های فرهنگی دانست.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه کاهش آسیب های اجتماعی در دیشموک را نیازمند تلاش همه دستگاه های فرهنگی دانست.

علیرضا اتابک در جلسه شورای اجتماعی که با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی بخش دیشموک برگزار شده بود از راه اندازی دفتر تسهیل گری به جهت کاهش آسیب ها در این منطقه خبر داد و خواستار همکاری همه دستگاه های فرهنگی در این راستا شد.

وی با بیان اینکه اقدامات مثمرثمری به جهت کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا سلامت مردم در دیشموک انجام شده است اظهار کرد: گام اول ما باید ارتقا فرهنگی باشد و بعد آسیب ها را کم کنیم.

وی خواستار شناسایی آسیب ها با توجه به ترک تحصیل دختران بخش دیشموک توسط خانواده هایشان گفت: نباید بگذاریم چنین فرهنگی نهادینه شود، چرا خوابگاه دخترانه دایر کنیم و استفاده ای از آن نشود، باید از خدمات دولتی استفاده کنیم.

اتابک افزود: همه دستگاه های فرهنگی شهرستان باید نمایندگی های خود را در دیشموک فعال کنند و برنامه های خود را بصورت متنوع در همه روستاهای دیشموک اجرا نمایند.

وی با بیان اینکه خودکشی عمل فردی است و فقط یک نفر گرفتار می شود، بیان کرد: اعتیاد عمل جمعی است و تهدید آن زیادتر و کل خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی دیشموک نیازمند تلاش همه دستگاه های فرهنگی است

کاهش آسیب های اجتماعی دیشموک نیازمند تلاش همه دستگاه های فرهنگی است