مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-22سياسي

خلاءقانونی در حفاظت از منابع آب زیرزمینی نگران کننده است


دادستان قروه با اشاره به جدی بودن بحران آب در شهرستان، از خلاءقانونی و ضعف در نظارت برای حفاظت از منابع آب زیرزمینی انتقاد و ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال حاجی نصیری شامگاه سه شنبه در نشست حفاظت از منابع آب شهرستان قروه با بیان اینکه این بار می خواهم روضه بخوانم، به صراحت از خلاء قانون در خصوص استفاده بی رویه از منابع آب های زیرزمینی فریاد زد.

او با بیان اینکه در حوزه حفاظت از منابع آب مجازات قانونی نداریم، افزود: قانون مجازاتی برای مصرف بی رویه آب تعیین نکرده و همین باعث شده افرادی که دسترسی به چاه مجاز دارند بیشتر دست درازی کرده و مانعی بر سر راه آنان وجود نداشته باشد.

حاجی نصیری با بیان اینکه هیچکدام از مسئولان به دنبال اصلاح موارد نیستند، خطاب به نماینده مجلس گفت که نماینده باید قانون را اصلاح کند چرا که تا قانون نباشد همچنان سوءاستفاده ها وجود دارد و باید دانست هرجایی که کیفر با مجازات همراه بوده کارها درست پیش رفته است.

به گفته او باید قانون تقویت گردد و جلوی دست اندازی ها گرفته شود و در این زمینه لازم است افرادی که در کمیسیون تخلفات آب هستند متخصص کار باشند.

دادستان قروه با ابراز نگرانی شدید از وضعیت بحران آب در قروه و استفاده نکردن از متخصصان مرتبط در کمیسیون تخلفات آب اظهار داشت که باید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاءقانونی در حفاظت از منابع آب زیرزمینی نگران کننده است

خلاءقانونی در حفاظت از منابع آب زیرزمینی نگران کننده است