مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 03:452020-07-22سياسي

مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) راه اندازی می شود


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از راه اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.

- مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) راه اندازی می شود ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از راه اندازی مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.

محمدصادق براتی در نشست با مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: به نظر می رسد در این شرایط دستگاه های متولی فرهنگ و هنر از جمله بنیاد بین المللی امام رضا(ع) می توانند با ارائه راهکارها و تولید محصولات فرهنگی هنری برای کمک به جامعه در جهت جلوگیری از آسیب های این حوزه نقش بسزایی ایفا کنند.

وی افزود: دقت روزافزون به مسائل فرهنگی و فضای رسانه ای، همچنین استفاده بهینه و صحیح از فضای مجازی در تولید و ارائه برنامه های فرهنگی هنری، یکی از مهم ترین مسائلی است که مقام معظم رهبری نیز طی چندین سال اخیر در گفتمان های خود به این موضوع تاکید داشته اند.

براتی تصریح کرد: در شرایط کنونی که همه کشور درگیر ویروس کرونا است و شرایط به گونه ای است که محدودیت هایی برای برگزاری مراسمات و تجمعات مذهبی وجود دارد، باید فعالان و متولیان حوزه فرهنگی در عرصه فضای مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) راه اندازی می شود

مرکز فضای مجازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) راه اندازی می شود