مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-22سياسي

خداحافظی سفیر ایران با وزیر تجارت و صنعت عمان


وزیر تجارت و صنعت عمان در دیدار خداحافظی سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در شرایط بحرانی ناشی از کرونا، روابط بسیاری از کشورها تحت تاثیر قرار گرفت و کاهش یافت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان در پایان ماموریتش با علی بن مسعود السندی وزیر تجارت و صنعت عمان دیدار و خداحافظی کرد.

در این دیدار، دو طرف ضمن بررسی آخرین تحولات روابط فیمابین به خصوص در زمینه تجارت و صنعت و تحولات منطقه، بر گسترش هر چه بیشتر مناسبات در همه زمینه ها تاکید کردند.

السنیدی ضمن یادآوری تاکیدات مرحوم سلطان قابوس بر اهمیت و گسترش روابط عمان با جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در شرایط بحرانی ناشی از کرونا ، روابط بسیاری از کشورها تحت تاثیر قرار گرفت و کاهش یافت، اما روابط عمان با ایران نه تنها کاهش نیافت، بلکه افزایش هم یافت که این مهم نشان دهنده اهمیت و اهتمام دو کشور بر تقویت روابط فیمابین است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه ضمن تایید سخنان وزیر تجارت و صنعت عمان از دولت و ملت عمان در همکاری و همراهی با او و سفارت جمهوری اسلامی ایران در جهت پیشبرد و تقویت روابط فیمابین تشکر و به برخی از مهم ترین اقدامات انجام شده در مدت سفارت خود به خصوص در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی سفیر ایران با وزیر تجارت و صنعت عمان

خداحافظی سفیر ایران با وزیر تجارت و صنعت عمان