مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-22اقتصادي

قطار شاید سال 1401 به اسلام آبادغرب برسد


مجری طرح راه آهن غرب کشور با اشاره به پیشرفت 80 درصدی مسیر راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب، گفت: در صورت تامین اعتبار این احتمال وجود دارد که قطار تا سال 1401 به اسلام آبادغرب برسد.

- ایسنا/کرمانشاه مجری طرح راه آهن غرب کشور با اشاره به پیشرفت 80 درصدی مسیر راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب، گفت: در صورت تامین اعتبار این احتمال وجود دارد که قطار تا سال 1401 به اسلام آبادغرب برسد.

مسعود فرامرزیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به فعال بودن پروژه راه آهن کرمانشاه-خسروی، گفت: در حال حاضر مشکلاتی در قرارداد پیمانکار پروژه وجود دارد که باعث شده قدری از سرعت کار کاسته شود.

وی افزود: قرارگاه خاتم(ص) به عنوان پیمانکار پروژه، در حال تغییرات لازم در قرارداد پروژه است که به زودی این تغییرات بررسی و اعمال شده و پس از آن پروژه مجددا با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

فرامرزیان پیشرفت کلی عملیات زیرسازی در مسیر کرمانشاه-خسروی را 55 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: اولویت این پروژه در ابتدا رساندن قطار به اسلام آبادغرب است که شامل دو قطعه 70 و 45 کیلومتری و مجموعا به طول 115 کیلومتر است.

مجری طرح راه آهن غرب کشور افزود: در حال حاضر پیشرفت عملیات زیرسازی در مسیر کرمانشاه-اسلام آبادغرب بیش از 80 درصد است و قرار بود طبق برنامه زمانبندی شده این بخش از پروژه تا پایان سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شاید سال 1401 به اسلام آبادغرب برسد

قطار شاید سال 1401 به اسلام آبادغرب برسد