مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:202020-07-22سياسي

ادعای مضحک ضد انقلاب در خصوص تخریب نمادهای ایران در عراق


انتشار کلیپی از تخریب نمادهای مرتبط به انقلاب اسلامی در عراق با تکذیب سریع و همراه با شوخی کاربران ایرانی مواجه شده است.

- ایسنا/قم انتشار کلیپی از تخریب نمادهای مرتبط به انقلاب اسلامی در عراق با تکذیب سریع و همراه با شوخی کاربران ایرانی مواجه شده است.

هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی به خصوص کانال های قم در خصوص تخریب یادمان شهدا در یکی از روستاهای استان منتشر شد.

در این کلیپ به نظر می رسد که نماد و یادمان 17 شهید روستای کاج محمد آباد در نزدیکی قم که شهیدپرورترین روستای بخش مرکزی استان نیز محسوب می شود با بولدوزر تخریب می شود و این یادمان برای ساخت یک پروژه عمرانی از بین می‎رود.

پس از اعلام استاندار جهت پیگیری این مساله و تحقیقات اولیه مشخص شد که شورای این روستا برای جابجایی یادمان شهدا و ساخت یک بنای دیگر و همچنین جانمایی یک برج نوری اقدام به این کار کرده است که در بررسی های میدانی نیز صحت این امر ثابت شد.

اما امروز همین کلیپ با عنوانی عجیب در فضای مجازی منتشر شد که نشان از عمق درماندگی ابزارهای رسانه ای منافقان و ضد انقلاب در به چالش کشیدن آرمان های انقلاب اسلامی در این شرایط حساس ملی و بین المللی است.

کلیپ مذکور با عنوان تخریب بناهای مرتبط به ایران در کشور عراق در شبکه های مجازی به خصوص معاند نظام اسلامی در حال انتشار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای مضحک ضد انقلاب در خصوص تخریب نمادهای ایران در عراق

ادعای مضحک ضد انقلاب در خصوص تخریب نمادهای ایران در عراق