مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:152020-07-22اقتصادي

نصب سکوهای سرچاهی دریایی محققان کشور در مرز ایران و عربستان


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت سکوهای دریایی و غیردریایی، مخازن نفتی و غیرنفتی و سازه های فلزی شدند و قرار است در مجتمع فروزان در مرز ایران و عربستان نصب شود ضمن آنکه پروژه توسعه فاز 12 پارس جنوبی به آنها واگذار شده است.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت سکوهای دریایی و غیردریایی، مخازن نفتی و غیرنفتی و سازه های فلزی شدند و قرار است در مجتمع فروزان در مرز ایران و عربستان نصب شود ضمن آنکه پروژه توسعه فاز 12 پارس جنوبی به آنها واگذار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی رضا هداوندخانی, مدیر عامل این شرکت دانش بنیان محورهای اصلی فعالیت این شرکت دانش بنیان را طراحی و ساخت تجهیزات مرتبط با صنعت نفت و گاز، خصوصا تاسیسات دریایی و سازه های خاص و طرح های مقاوم سازی ساختمان ها و تاسیسات زیربنایی و صنعتی در مقابل زلزله دانست و گفت: بر این اساس، نوآوری، بهینه سازی، مستندسازی و انتقال دانش فنی از مهم ترین اصول شرکت در بخش طراحی مهندسی است.

خدمات ما در این بخش شامل مطالعات توجیهی، مفهومی، طراحی پایه، طراحی تفضیلی، مهندسی کارگاهی، نظارت و بازرسی فنی می شود.

وی ادامه داد: پروژه سکوی سرچاهی جدید F18 با هدف ساخت یک سکوی جدید در مجتمع فعلی فروزان یا نزدیک به آن از سوی این شرکت اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب سکوهای سرچاهی دریایی محققان کشور در مرز ایران و عربستان

نصب سکوهای سرچاهی دریایی محققان کشور در مرز ایران و عربستان