مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-22اقتصادي

دردسرهای بانک منحل شده برای مشتریان!


گرچه بانک مهر اقتصاد بیش از یک ماه پیش منحل و در بانک سپه ادغام شد، اما همچنان آثار فعالیت آن در برخی موارد موجب دردسرهایی برای مشتریان شده است؛ - به طوری که اکنون دارندگان وام های قرض الحسنه که با اعتماد به اعلام این بانک و دستور بانک مرکزی اقساط خود را به تعویق انداختند با ماجرای جدیدی مواجه اند بدون اینکه از آن خبر داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امهال سه ماهه اقساط وام های قرض الحسنه اشخاص که در جریان شیوع ویروس کرونا و با دستور بانک مرکزی ابلاغ شد، همچنان حاشیه ساز بوده و دارندگان این وام ها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

طبق مصوبه شورای پول واعتبار قرار شد تا وام های صاحبان کسب و کار آسیب دیده و همچنین وام های قرض الحسنه تمامی اشخاص در فاصله اسفند تا اردیبهشت به تعویق افتاده و هیچ جریمه ای نیز بابت آن پرداخت نشود، اما درعمل اتفاق های دیگری افتاد.

یکی از این موارد مربوط به بانک مهر اقتصاد است که پیش از این در جریان ساماندهی و ادغام با بانک سپه قرار داشت و بعد از ابلاغ بانک مرکزی برای امهال اقساط وام این دستور العمل را در خروجی سایت خود قرار داد و مشتریان نیز که وام های قرض الحسنه دریافت کرده بودند به استناد دستور بانک مرکزی و با اعتماد به آن فرصتی پیدا کردند تا در شرایط خاص اقتصادی و وجود هزینه های سنگین سه ماه اقساط پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای بانک منحل شده برای مشتریان!

دردسرهای بانک منحل شده برای مشتریان!