مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:052020-07-22سياسي

برگزاری چند دوره اخلاق و معنویت و ...


جلساتی در حوزه های معنای سعادت، اخلاق زیستی، روان درمانی اگزیستانسیال، معنویت و اخلاق مراقبت به صورت آنلاین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه سروش مولانا، این موسسه همزمان با شیوع ویروس کرونا، جلسات برخط (آنلاین) در حوزه های معنای سعادت، اخلاق زیستی، روان درمانی اگزیستانسیال، معنویت و اخلاق مراقبت برگزار می کند.

موضوع این دوره ها، زمان برگزاری و مدرس آن ها به شرح زیر است: معنای سعادت در جهانی پر از رنج در این دوره به این موضوع پرداخته می شود که ما نه می توانیم رنج و مرگ را از خود دور کنیم، و نه می توانیم چشم بر سعادتمندی بپوشیم.

پس لازم است به بازاندیشی در معنای سعادت در جهانی پر از رنج بپردازیم.

سرفصل های این دوره عبارتند از: دشواری ها زنده بودن و مسئولیت زندگی کردن، رنج، مرگ، ملال و ناشادکامی، سه عنصر سعادت؛ بینش، کنش، آفرینش مدرس: میلاد نوری زمان: شنبه ها ساعت 17:00 تا 18:30 شروع دوره: شنبه 11 مردادماه 1399 اخلاق زیستی اخلاق زیستی به مجموعه تأملات اخلاقی دانشمندان، فیلسوفان، متألهان، حقوقدانان و جامعه شناسانی اطلاق می شود که کوشیده اند موقعیت جدید آدمی را از پسِ این تحولات بفهمند و امکانات و مخاطرات ناشی از آن را از منظر اخلاقی ارزیابی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چند دوره اخلاق و معنویت و ...

برگزاری چند دوره اخلاق و معنویت و ...