مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:152020-07-22پزشكي

استفاده از ظرفیت سفیران دانش آموزی برای پیشگیری کرونا در بوشهر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا سفیران سلامت دانش آموزی استان بوشهر می توانند کمک زیادی بکنند بنابراین از این ظرفیت استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیش ترین ارتباط با دانش آموزان و خانواده ها دارد می تواند پیام های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا را به بهترین شکل به آن ها برساند و بیش ترین تأثیر نیز بر روی خانواده ها از طریق دانش آموزان بگذارد.

وی بابیان اینکه پیام مودت و انرژی بخش شما را به مدافعان سلامت خواهم رساند اضافه کرد: مدافعان سلامت باهم محدودیت ها و کمبودها در این شرایط سخت با تمام توان به مردم خدمت رسانی می کنند بنابراین مردم نیز به خاطر آن ها با رعایت نکات بهداشتی در مسیر کنترل و پیشگیری کرونا تلاش بیشتری بکنند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه راه حل درمان کرونا در بیمارستان و داروخانه ها نیست بلکه در دل جامعه است افزود: ویروس کرونا را تصمیم های سیاسی، امنیتی، مذهبی و اجتماعی کنترل می کند و نه پزشکی و نقش پزشکان در هنگام تعلل سیاسیون برجسته می شود که خود آن ها هم قربانی تعلل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت سفیران دانش آموزی برای پیشگیری کرونا در بوشهر

استفاده از ظرفیت سفیران دانش آموزی برای پیشگیری کرونا در بوشهر