مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-22سياسي

حاکم آمریکایی عراق که رهبر انقلاب به او اشاره کردند، که بود و چه کرد؟


این مطلب مروری است بر اقدامات مجرمانه حاکم آمریکایی عراق که اوایل دوران پس از سقوط صدام، دولت بوش به او در عراق اختیار تام داده بود و رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر این کشور به نام وی اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیروز در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با اشاره به اینکه ایران قطعاً با هر آنچه موجب تضعیف دولت عراق شود مخالف است، فرمودند: دیدگاه آمریکایی ها درباره عراق درست در نقطه مقابل ماست زیرا (آمریکا) موافق عراقِ مستقل، قوی و دارای حکومتی با رأی اکثریت نیست.

    ایشان همچنین در بخشی از سخنانشان تأکید کردند: برای آمریکایی ها اینکه چه فردی نخست وزیر عراق باشد مهم نیست آنها به دنبال حکومتی همچون حکومت پل برمر حاکم آمریکایی عراق در اوایل سقوط صدام هستند.

اشاره رهبر معظم انقلاب به اقدامات مجرمانه این فرد در جهت تامین منافع آمریکا با غارت ثروت مردم عراق و ظلم علیه مردم این کشور بود که همچنان سایه آن بر وضعیت ملت عراق سنگینی می کند.

پل برمر که بود و چه کرد؟ پل برمر، نماینده تام الاختیار جورج بوش در عراق پس از اشغال این کشور از سوی آمریکا بود که به عنوان رییس حکومت ائتلاف موقت عراق از 11 مه 2003 تا 28 ژوئن 2004 (21 اردیبهشت 1382 تا 8 تیر 1383) در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکم آمریکایی عراق که رهبر انقلاب به او اشاره کردند، که بود و چه کرد؟

حاکم آمریکایی عراق که رهبر انقلاب به او اشاره کردند، که بود و چه کرد؟