مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 08:552020-07-22اقتصادي

مشکل تولید سوخت کم سولفور برای کشتی های ایرانی حل شد


مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه ماهانه 15 هزار تن سوخت کم گوگرد تولید می شود، گفت: ناوگان دریایی ایران کمبودی از بابت تأمین سوخت کم گوگرد داخلی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده در مورد آخرین وضعیت سوخت تولید سوخت کم گوگرد و تأمین نیاز ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش توسط پالایشگاه های داخلی کشور، اظهار کرد: با پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی و تلاش مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، در حال حاضر ماهانه بیش از 15 هزار تن سوخت مورد نیاز شرکت های کشتیرانی و نفتکش در بخش سوخت کم گوگرد از سوی یکی از پالایشگاه های کشور تولید و از طریق بورس به شرکت های کشتیرانی واگذارمی شود؛ این ظرفیت تا 80 هزار تن به صورت ماهانه و برای تمام خطوط کشتیرانی قابل افزایش است.

به گفته مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با توجه به طرح توسعه یکی از پالایشگاه های کشور، ظرفیت شکل گرفته برای تولید سوخت کم گوگرد به بیش از 2 میلیون تن تولید سالانه افزایش پیدا می کند.

پسنده تأکید کرد: در حال حاضر ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران، کمبودی از بابت تأمین سوخت کم گوگرد داخلی ندارد و این سوخت به میزان مورد نیاز در اختیار شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تولید سوخت کم سولفور برای کشتی های ایرانی حل شد

مشکل تولید سوخت کم سولفور برای کشتی های ایرانی حل شد