مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-22سياسي

هرگونه تجمع هرچند کوچک در شهرهای قرمز استان فارس ممنوع است


هرگونه تجمع هرچند کوچک در شهرهای قرمز ممنوع است و اماکن نیروی انتظامی باید دقت بیشتری در موضوع کارت های عروسی، مراسم ختم و.

- .

داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه تلاش نظام توجه به هر سه مقوله سلامت، معیشت و سلامت بوده و پیشگیری، درمان و بازتوانی افراد را در رابطه با بیماری کرونا مورد تاکید قرار داده است، اظهار داشت: تاکنون با همکاری مردم و تلاش همه دست اندرکاران مانند کادر بهداشت و درمان، دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی، اقدامات موفقیت آمیزی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در شهرستان های با وضعیت قرمز همه محدودیت های اعلامی ستاد ملی کرونا برقراراست و بقیه شهرستان ها نیز باید محدودیت تجمعات و مراسم ها را مورد توجه قرار دهند، افزود: رعایت دستورالعمل ها در سراسر استان باید با نهایت دقت صورت گیرد و در شهرستان های قرمز تجمعات کوچک تر نیز باید تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم های ختم و عروسی در شهرستان های با وضعیت قرمز نباید برگزار شود، گفت: اماکن نیروی انتظامی و دستگاه هایی که مجوزهای لازم را در رابطه با کارت های عروسی، باغ ها، تالارها و رستوران ها صادر می کنند باید این موضوع را به دقت کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه تجمع هرچند کوچک در شهرهای قرمز استان فارس ممنوع است

هرگونه تجمع هرچند کوچک در شهرهای قرمز استان فارس ممنوع است