مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 12:002020-07-22سياسي

همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی برگزار می شود


رییس همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی گفت: این همایش روز چهارشنبه 8 مرداد از ساعت 17 تا 20 در 6 زبان و در 6 پنل در فضای مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام احمد عابدی در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد از برپایی  همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی در قم خبر داد و اظهار کرد: این همایش با موضوعات حقیقت دعا در مکتب حسینی، مبانی معرفتی دعای عرفه، نیایش و سلوک عرفانی در مکتب حسینی، سروش نیایش و خروش حماسه در عاشورا، خداشناسی و خودشناسی در دعای عرفه و سبک شناسی و زیبا شناسی دعای عرفه عشق و اشتیاق در عرفان برگزار می شود.

وی دیگر موضوعات این همایش بین المللی را حماسه حسینی،  عرفان در عرفه حسینی و بازنمایی آن در اربعین معاصر، واکاوی عرفان و حماسه در عاشورا و اربعین عرفان عرفه در نغمه های شاعران  ذکر کرد.

رییس همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی به زمان برگزاری این همایش اشاره و بیان کرد: چهارشنبه 8 مرداد از ساعت 17 تا 20 به همت بنیاد بین المللی اربعین به صورت زنده از طریق فضای مجازی با سخنرانی بیش از 20 استاد از بیش از 10 کشور دنیا به 6 زبان در 6 پنل جداگانه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی برگزار می شود

همایش بین المللی عرفان و حماسه حسینی برگزار می شود