مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 12:502020-07-22اقتصادي

اجرای پروژه تعریض و بهسازی گردنه صلوات آباد سنندج


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروژه تعریض و بهسازی گردنه صلوات آباد سنندج با سرعت و بر طبق برنامه زمان بندی در حال اجراست.

- شهرام ملکی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه تعریض و بهسازی گردنه صلوات آباد در محل دفتر معاونت عمرانی با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه و بهسازی شبکه راه های استان در اولویت قرار دارد و مصمم هستیم تا اکثر این پروژه ها در دولت تدبیر و امید به اتمام برسد.

وی افزود: در این راستا حمایت های لازم از مجریان این طرح صورت گرفته و تلاش خواهیم کرد تا با رفع موانع و مشکلات موجود در اسرع وقت این پروژه به اتمام برسد.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه در قطعات مختلف این مسیر هم اکنون همه کارگاه های راهسازی پیمانکاران فعال بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت فراوان این مسیر در راه مواصلاتی سنندج به همدان قطعا اتمام تعریض و بهسازی گردنه صلوات آباد سنندج می تواند بار ترافیکی این محور را کاهش دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: در محل روستای صلوات آباد با ایجاد تقاطع غیر هم سطح و زیرگذر زمینه تسهیل تردد اهالی روستا فراهم می شود.

وی در پایان خواستار همکاری مردم به ویژه در مورد اراضی دارای معارض در جهت تسهیل در روند اجرای پروژه های عمرانی در کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه تعریض و بهسازی گردنه صلوات آباد سنندج

اجرای پروژه تعریض و بهسازی گردنه صلوات آباد سنندج