مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 15:402020-07-22سياسي

توزیع بیش از 4 هزار بسته حمایتی به همت محله اسلامی آرادان


مدیر محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان از توزیع بیش از چهار هزار بسته حمایتی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، وحید پورچه عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توسط محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم مانند مرحله اول شاهد یک رزمایش همدلی منسجم و بسیار خوب باشیم.

وی افزود: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا در کشور، ضروری است افرادی که از لحاظ مالی در شرایط بهتری قرار دارند به یاری قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه شتافته و در این شرایط دشوار، آن ها را یاری کنند.

مدیر محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی، بیش از 4 هزار بسته حمایتی شامل اقلام غذایی ضروری ازجمله برنج، روغن، گوشت و مرغ، تن ماهی، قند، چای و شکر، ماکارونی و.

در بین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر محله اسلامی این شهرستان توزیع شد.

وی ضمن تقدیر از کمک و مساعدت خیران و اعضای شورای محله اسلامی، تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته های حمایتی، بیش از 8 هزار پرس غذای گرم توسط محله اسلامی و با کمک کمیته امداد امام خمینی (ع) و خیرین نیکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 4 هزار بسته حمایتی به همت محله اسلامی آرادان

توزیع بیش از 4 هزار بسته حمایتی به همت محله اسلامی آرادان