مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 18:502020-07-22سياسي

بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با 30 شاکی/ هفت سال زندان در انتظار فرد متخلف


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با 30 شاکی خبر داد و گفت: فرد متخلف به هفت سال حبس محکوم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، علیرضا آقاجری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی عمران پردیس که در سالن اجتماعات شرکت عمران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی ما در بحث استعلامات، پاسخگویی و امنیت در معاملات بود که متأسفانه یکی از جرایمی که در دادگستری شهرستام پردیس به وفور مشاهده می شود، فروش اموال غیر و مالکیت مسکن مهر است.

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(ع)، ادامه داد: کلاهبرداری یکی از مصادیق بارز خرید و فروش مسکن است و کلاهبردار عملیاتی متقلبانه را انجام و با فریب شما گول زده، املاک را خود به او واگذار می کنید اما بالعکس سارقان جیب شما را می زنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: مغزهای فسفری به دنبال کلاهبرداری و به وفور انتقال مال غیر و فروش یک ملک به چند نفر را در دادگستری شهرستان پردیس شاهدیم و در اجرای احکام این نوع جرم نیز با مشکلات روبه رو می شویم.

آقاجری یادآور شد: متهمی ملک خود را به سه نفر به بالا فروخته و محکوم به رد مال می شود که معمولاً این ملک ها به 10 تا 15 نفر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با 30 شاکی/ هفت سال زندان در انتظار فرد متخلف

بازداشت کارمند شرکت عمران پردیس با 30 شاکی/ هفت سال زندان در انتظار فرد متخلف