مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:152020-07-22سياسي

لغو اقامه نماز جمعه در 7 شهر خراسان شمالی


مسئول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی از عدم اقامه نماز در 7 شهر استان خبر داد و گفت: بجنورد، اسفراین، شیروان، آشخانه، قاضی، پیش قلعه و صفی آباد وضعیت قرمز شیوع کرونا را تجربه می کنند و امکان اقامه نماز جمعه وجود ندارد.

- حجت الاسلام نعمت الله آزموده در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت اقامه نماز جمعه در شهرهای خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مبنی بر وضعیت قرمز در برخی از شهرهای استان، نماز جمعه این هفته فقط در مناطق سفید و زرد اقامه می شود.

وی شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان، آشخانه، قاضی، پیش قلعه و صفی آباد را محروم از اقامه نماز دانست و گفت: این شهرها وضعیت قرمز شیوع کرونا در آن ها ایجادشده است.

مسئول نمایندگی شورای هماهنگی ائمه جمعه خراسان شمالی همچنین از اقامه نماز در سایر شهرهای استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در 9 شهر دیگر استان نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچون الزام استفاده از ماسک و به همراه داشتن مهرنماز به صورت شخصی، ممنوعیت ورود افراد با سنین بالا و همچنین خردسالان اقامه می شود.

گفتنی است در خراسان شمالی، نماز جمعه در 16 مرکز اقامه می شود و 6 هزار تا 12 هزار نفر از مردم در این آیین عبادی و سیاسی شرکت می کنند و هفته گذشته نیز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اقامه نماز جمعه در 7 شهر خراسان شمالی

لغو اقامه نماز جمعه در 7 شهر خراسان شمالی