مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:452020-07-23سياسي

پویش همدلی از شاهین شهر تا هرمزگان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شاهین شهر و میمه گفت: پویش مردمی همدلی و اتحاد فرا منطقه ای شاهین شهر در راستای کاهش اثرات اجتماعی، - روانی و اقتصادی شیوع ویروس کرونا، تشکیل شده است.

ناصر حسینی منجزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع ویروس کووید 19 از اسفند 98 و تأثیرات مخرب همه جانبه آن در جامعه، اظهار کرد: شیوع و گسترش ویروس کرونا تأثیرات منفیِ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری بر جامعه گذاشت به طوری که نیاز به تزریق امید، ایجاد نشاط اجتماعی و بازگشت به شرایط عادی در وجوه مختلف زندگی بیش از گذشته احساس می شود.

وی، با بیان اینکه در شاهین شهر و میمه پویش های مردمی همگام و همراه با نهادهای مختلف به کارزار مبارزه با کرونا وارد شده اند، افزود: از 14 اسفند سال گذشته پویش مردمی همدلی و اتحاد در شاهین شهر با رویکرد تولید و توزیع اقلام بهداشتی نظیرِ ماسک، گان، لباسِ ایزوله، لباس جراحی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر، شبکه بهداشت و درمان، درمانگاه ها و هلال احمر تشکیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شاهین شهر و میمه، حیطه فعالیت پویش مردمی همدلی و اتحاد را فرا منطقه ای دانست و خاطرنشان کرد: خدمات این پویش پس از تأمین نیازهای کادر بهداشت و درمان شهرستان به چادگان در استان اصفهان، استان لرستان، استان هرمزگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش همدلی از شاهین شهر تا هرمزگان

پویش همدلی از شاهین شهر تا هرمزگان