مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-23اقتصادي

آغاز طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کشور


سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از آغاز طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کشور ، از امروز به طور هم زمان در بیش از 10 منطقه این شرکت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، فاطمه کاه ی با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان های زیر پوشش مناطق شرکت ملی پخش فراورده های نفتی است.

وی با تاکید بر اینکه طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع به زودی در همه مناطق این شرکت اجرایی خواهد شد گفت: از دو ماه گذشته در دو منطقه ایلام و کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به صورت آزمایشی طرح را اجرا کرده است و از ابتدای مرداد، 10 منطقه دیگر نیز به اجرای این طرح پیوسته اند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح توزیع نفت سفید با استفاده از زیرساخت های بانکی، مقدمات طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز آماده شده و از امروز شاهد توزیع الکترونیکی این فرآورده در بین خانوارهای مصرف کننده که تاکنون زیر پوشش گاز طبیعی قرار نگرفته اند، خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کشور

آغاز طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در کشور