مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 05:402020-07-23سياسي

ارسال 460 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان


دبیر جشنواره استانی علامه حلی لرستان با اشاره به ارسال 460 اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: چهارمین جشنواره استانی علامه حلی در صورت کاهش یا قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا آبان ماه در خرم آباد برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان دبیر جشنواره استانی علامه حلی لرستان با اشاره به ارسال 460 اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: چهارمین جشنواره استانی علامه حلی در صورت کاهش یا قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا آبان ماه در خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام یکم مردادماه با اشاره به این که تعداد آثار رسیده و استقبال بانوان و آقایان طلبه برای شرکت در جشنواره رشد داشته است، بیان کرد: طلاب و پژوهشگران جوان بانو و آقا امسال نیز 460 اثر خود را در قالب کتاب، مقاله، تحقیق پایانی و پایان نامه به دبیرخانه چهارمین جشنواره علامه حلی ارسال کرده اند.

وی افزود: آثار رسیده در موضوعات علم قرآنی، تاریخ اسلام، فقه و اصول، ادبیات عرب، فلسفه و کلام، ادیان و مذاهب، سبک زندگی اسلامی و موضوعات مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان اضافه کرد: آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی استان در مرحله اجمالی، تفصیلی اول و دوم توسط ارزیابان و داوران مورد برررسی و ارزیابی قرار گرفته و آثار برتر انتخاب و معرفی خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 460 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان

ارسال 460 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان