مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 06:052020-07-23اقتصادي

خرید 6 میلیون و 300 هزار تن گندم در کشور/ پرداخت مطالبات گندمکاران تا یک ماه آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، یزدان سیف ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ذخیره سازی روغن خام غرب کشور در نهاوند اظهار کرد: تا روز گذشته 6 میلیون و 300 هزار تن گندم از کشاورزان سراسر کشور تحویل گرفته شده که در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مطالبات گندم کارانی که تا 21 تیرماه گندم خود را تحویل داده اند پرداخت شده است افزود: مطالبات سایر گندمکاران نیز حداکثر بین 15 تا یک ماه پرداخت خواهد شد که ابته تاکنون پرداخت مطابات کمتر از 15 روز بوده است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی کشور با ایده آل خواندن کیفیت آرد و گندم کشور گفت: خوشبختانه کیفیت کنونی آرد نسبت به سال گذشته سه درجه افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر برخی اوقات کیفیت نان پایین است مربوط به پخت نان و عمل آوردن خمیر آن است چراکه آرد هم یک موجود زنده است که نیاز دارد تا تخمیر شود و کیفیت آن بالا رود.

سیف در خصوص خرید آرد نیز گفت: طبق سامانه بانک سپه هیچ محدودیتی برای خرید آرد از مناطق مختلف استان قائل نشده اما باید خریدها را زودتر انجام داد زیرا ظرفیت و سهمیه هر انبار محدود است.

وی در ارتباط با تولید روغن در کشور گفت: با توجه به اینکه ما در سطح کشور به لحاظ اقلیمی ظرفیت تولید روغن پالم و یا سویا را نداریم به دنبال توسعه کشت کلزا بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 6 میلیون و 300 هزار تن گندم در کشور/ پرداخت مطالبات گندمکاران تا یک ماه آینده

خرید 6 میلیون و 300 هزار تن گندم در کشور/ پرداخت مطالبات گندمکاران تا یک ماه آینده