مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:152020-07-23سياسي

طرح تحول نظام نوآوری یزد به زودی رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اکرم فداکار در  نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان با اشاره به دیدار استاندار یزد و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، گفت: در این نشست مشترک برنامه ها و طرح های استان در حوزه نوآوری و فناوری بررسی شد و بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها تاکید گردید.

وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تزریق منابع به برنامه ها و طرح های استان در حوزه نوآوری و اقتصاد دانش بنیان به ویژه کارخانه نوآوری، مرکز نوآوری دانشگاه و مرکز رشد پارک علم و فناوری استان همکاری و همراهی لازم را خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با تاکید بر تدوین طرح برنامه عملیاتی تحول در نظام نوآوری استان یزد، خاطرنشان کرد: این طرح در مرداد ماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور رونمایی می شود.

فداکار در پایان سخنان خود تصریح کرد: استاندار یزد و مدیریت ارشد استان از پروژه ها در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان حمایت می کنند و این وظیفه ما، کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان و سایر کارگروه ها و شوراهای مرتبط است که ظرفیت های لازم در این حوزه را به خوبی شناسایی و ا حصا کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول نظام نوآوری یزد به زودی رونمایی می شود

طرح تحول نظام نوآوری یزد به زودی رونمایی می شود