مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-23سياسي

طرح تحول نظام نوآوری استان یزد به زودی رونمایی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با تاکید بر تدوین طرح برنامه عملیاتی تحول در نظام نوآوری استان یزد، خاطرنشان کرد: این طرح در مرداد ماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور رونمایی می شود.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با تاکید بر تدوین طرح برنامه عملیاتی تحول در نظام نوآوری استان یزد، خاطرنشان کرد: این طرح در مرداد ماه سال جاری با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور رونمایی می شود.

اکرم فداکار در نشست کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان که با حضور اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به دیدار اخیر استاندار یزد و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، گفت: در این نشست مشترک برنامه ها و طرح های استان در حوزه نوآوری و فناوری بررسی و بر تسریع در عملیات اجرایی این طرح ها تاکید شد.

وی ادامه داد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تزریق منابع به برنامه ها و طرح های استان در حوزه نوآوری و اقتصاد دانش بنیان به ویژه کارخانه نوآوری، مرکز نوآوری دانشگاه و مرکز رشد پارک علم و فناوری استان همکاری و همراهی لازم را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تحول نظام نوآوری استان یزد به زودی رونمایی می شود

طرح تحول نظام نوآوری استان یزد به زودی رونمایی می شود