مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 20:252020-07-23پزشكي

پیگیری اجرای دو طرح برای کاهش حضور در مطب های همدان


رییس سازمان نظام پزشکی همدان از پیگیری اجرای دو طرح برای کاهش حضور مردم در مطب های همدان خبر داد.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در کنترل بیماری کرونا   دو کار همزمان با هم در  سازمان نظام پزشکی همدان پیش می رود که امیدواریم طی دو ماه آینده به نقطه بهتری برسد.

وی با اشاره به اینکه مردم در نوبت گیری از متخصصان مشکلاتی دارند و این موضوع می تواند یکی از دلایل ازدحام در مطب ها باشد گفت: در رفع این مشکل به پزشکان و مطب ها اطلاع داده ایم که یک آدرس تلفنی یا اینترنتی در اختیار ما قرار دهند تا مردم از این طریق نوبت گیری کنند.

رییس سازمان نظام پزشکی همدان بیان کرد: بعد از تجمیع شماره تلفن ها و آدرس اینترنتی از طریق سایت سازمان نظام پزشکی دسترسی را به مردم خواهیم داد که نوبت گیری با پزشک مربوطه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرایند این کار آغاز شده و در حال جمع آوری اطلاعات هستیم خاطرنشان کرد: با کامل شدن اطلاعات برای استفاده مردم در سایت بارگذاری خواهیم کرد.

مدرکیان با اشاره به اینکه در خصوص ویزیت و مشاوره مجازی هم با معاونت درمان دانشگاه اقداماتی انجام می دهیم گفت: اطلاع رسانی به پزشکان انجام شده و تعدادی از آنها ابراز تمایل کرده اند تا داوطلبانه ویزیت و مشاوره را به صورت مجازی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اجرای دو طرح برای کاهش حضور در مطب های همدان

پیگیری اجرای دو طرح برای کاهش حضور در مطب های همدان