مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 04:002020-07-24پزشكي

افزایش بستری شدگان کرونا در icu بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار بستری شدگان در بخش مراقبت های ویژه «icu» بیمارستان های معین کرونا در استان به 15 نفر خبر داد.

- یاسوج- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار بستری شدگان در بخش مراقبت های ویژه icu بیمارستان های معین کرونا در استان به 15 نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز یزدان پناه عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بر اساس آخرین آمارهای دریافتی از آزمایشگاه مولکولی یاسوج، از مجموع 231 نمونه دریافت روز پنجشنبه، تعداد جدید از مبتلایان به کرونا در استان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، باشت و بهمیی بود، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان ضروری است.

یزدان پناه از بهبودی 2137 بیمار مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شیوع تا امروز خبر داد و اظهار کرد: مردم استفاده از ماسک در مکان های عمومی را جدی گرفته و پروتکل ها را رعایت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شست و شوی مرتب دست ها، ضدعفونی دست ها و ابزارهای مشترک با رعایت موارد ایمنی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در مراسمات و تجمعات از عوامل مؤثر در شکست زنجیره انتقال ویروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری شدگان کرونا در icu بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد

افزایش بستری شدگان کرونا در icu بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد