مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 04:352020-07-24پزشكي

فوت 115 همدانی در اثر کرونا/ بیش از 70 درصد مردم ماسک می زنند


فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه بیش از 70 درصد همدانی ماسک استفاده می کنند گفت: برخی مطب ها همچنان پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند که در صورت عدم توجه به این مسئله آنها را پلمب خواهیم کرد.

- حسین افشاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با توصیه به همشهریان در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر بیش از 70 درصد همشهریان از ماسک استفاده می کنند که می طلبد همچنان این موضوع مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه این اقدام مهم اثرات خود را طی هفته های آینده بر کاهش آمار مبتلایان خواهد گذاشت گفت: اگر فاصله یک و نیم متری با افراد هم حفظ شود می توان با مشارکت مردم بیماری منحوس کرونا را کنترل کرد.

فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد بیمارانی که در بیمارستان های همدان بستری می شوند از تعداد افراد ترخیصی بیشتر بوده و به همین دلیل همچنان شرایط همدان قرمز است.

وی با بیان اینکه متاسفانه تا دیروز 115 نفر از شهروندان شهرستان همدان را در اثر بیماری کرونا از دست داده ایم گفت: امیدواریم مردم بیشتر دستورالعمل ها را رعایت کنند تا بهتر در مقابل این بیماری مصون باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 115 همدانی در اثر کرونا/ بیش از 70 درصد مردم ماسک می زنند

فوت 115 همدانی در اثر کرونا/ بیش از 70 درصد مردم ماسک می زنند