مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 06:302020-07-24بين الملل

کرونا، مذاکرات ایران و چین را به تعویق انداخته / تنها راه، «صبر کردن» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه شیوع کرونا برگزاری مذاکرات حضوری درباره توافق همکاری های بلندمدت سیاسی و اقتصادی با چین را به تعویق انداخته است، - کرونا، مذاکرات ایران و چین را به تعویق انداخته / تنها راه، صبر کردن است معاون وزیر خارجه گفت: شیوع کرونا برگزاری مذاکرات حضوری درباره توافق همکاری های بلندمدت سیاسی و اقتصادی با چین را به تعویق انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه شیوع کرونا برگزاری مذاکرات حضوری درباره توافق همکاری های بلندمدت سیاسی و اقتصادی با چین را به تعویق انداخته است، گفت: درباره توافق ایران و چین باید صبر کنیم.

وی افزود: برای اینکه یک سند مسیر خود را طی کند، مدت طولانی زمان می برد و ممکن است چندین بار سند نهایی شود، اما دوباره کم و زیاد شود؛ امیدواریم سند همکاری های ایران و چین هر چه سریع تر به مرحله نهایی خود برسد و برای مذاکرات اجرایی آماده شود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ادامه داد: یکی از موضوعاتی که الان با چین داریم بحث رفت و آمده است الان سفر از ایران به چین و یا از چین به ایران، به ویژه سفرهای رسمی، متوقف است؛ بنابراین در اولین زمانی که موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، مذاکرات ایران و چین را به تعویق انداخته / تنها راه، «صبر کردن» است

کرونا، مذاکرات ایران و چین را به تعویق انداخته / تنها راه، «صبر کردن» است