مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-24بين الملل

آیین دانش آموختگی دانشجویان خارجی دانشگاه فرماندهی ارتش برگزار شد


آیین دانش آموختگی دوره سی ام دانشجویان خارجی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور وابستگان نظامی پاکستان، عمان، هندوستان و کره شمالی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین دانش آموختگی دوره سی ام دانشجویان خارجی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور وابستگان نظامی پاکستان، عمان، هندوستان و کره شمالی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن شهید فلاحی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم امیر حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با ابراز خوشحالی از حضور دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان در ایران و تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد گفت: ما در زمان حضور دانشجویان خارجی در این دانشگاه حتی برای لحظه ای تفاوتی بین دانشجویان ایرانی و خارجی قائل نشدیم.

وی با اشاره به اهمیت وجود نظامیان در تمام کشورها اظهار داشت: نظامیان در همه کشورها یک هدف مشترک و مقدس و یک تکلیف دارند و آن حفظ منافع ملی و خاک میهنشان است.

یک نظامی، لباس خود را کفن خود می داند و فرقی ندارد که کشورش ایران، پاکستان، هند، کره یا عمان باشد و افتخار می کند که به خاطر وطن و مردمش جان فشانی می کند و این موضوع بسیار ارزشمندی است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به تعامل خوب این دانشگاه با دانشجویان کشورهای دوست و هم پیمان تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین دانش آموختگی دانشجویان خارجی دانشگاه فرماندهی ارتش برگزار شد

آیین دانش آموختگی دانشجویان خارجی دانشگاه فرماندهی ارتش برگزار شد