مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 10:502020-07-24اجتماعي

ایمن سازی 2 پارکینگ طبقاتی شمال تهران


دو پارکینگ شهید باهنر و شهید همت، متعلق به شهرداری منطقه یک با ظرفیت بیش از 700 خودرو در خیابان شهید باهنر و ضلع جنوب میدان تجریش واقه است - ‌معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: 2 پارکینگ شهید باهنر و شهید همت در این منطقه با هدف ارتقاء سطح ایمنی و انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «محمد خردمند» اظهار داشت: دو پارکینگ شهید باهنر و شهید همت، متعلق به شهرداری منطقه یک است که با ظرفیت بیش از 700 خودرو در خیابان شهید باهنر و ضلع جنوب میدان تجریش با هدف فضاسازی مناسب برای پارک خودروها در شمال تهران احداث و در اختیار بخش خصوصی قرار داده شد.

وی افزود: با دستور شهردار منطقه یک مبنی بر ارتقاء سطح ایمنی پارکینگ و حفظ جان و مال شهروندان این دو پارکینگ تعطیل شد تا تعمیرات لازم و الزامات و ضوابط آتش نشانی در آنها به اجرا و اتمام برسد.

خردمند خاطرنشان کرد: رعایت و ارتقاء ضوابط ایمنی و آتش نشانی از جمله پله های فرار، سیستم اعلام و اطفای حریق، روشنایی، تهویه مطبوع، خروج اضطراری، رعایت الزامات HSE (سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست) از جمله اقدامات اجرایی در این دو پارکینگ است تا ضریب ایمنی آن ارتقاء یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 2 پارکینگ طبقاتی شمال تهران

ایمن سازی 2 پارکینگ طبقاتی شمال تهران