مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:102020-07-25بين الملل

مقابله قبایل شرق یمن با فعالیت نیروهای وابسته به امارات


قبایل «المهره» در شرق یمن برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات توسط نیروهای وابسته به امارات، راه های منتهی به این استان را بستند و تدابیر امنیتی در اطراف سازمان های دولتی را بیشتر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) وابسته به امارات هفته گذشته به حامیان خود فراخوان داده بود که برای برگزاری تظاهرات در حمایت از این گروه امروز (شنبه - 25 ژوییه) به استان المهره در شرق یمن بیایند.

 بر اساس گزارش شبکه الجزیره ، منابع محلی اعلام کردند، افراد مسلح از قبایل المهره در شرق یمن راه های منتهی به این استان را بستند و به طرفداران شورای انتقالی جنوب اجازه ورود به آن را ندادند.

همچنین قبایل المهره کنترل مکان هایی که شورای انتقالی جنوب اعلام کرده بود در آنجا تظاهرات امروز را برگزار می کند، در دست گرفتند و کمیته امنیتی در این استان تصمیم گرفته مانع از هرگونه فعالیتی از هر طرف در برهه فعلی شود.

در ادامه این گزارش آمده، افراد مسلح وابسته به قبایل در نزدیکی سازمان های دولتی مهم نیز مستقر شده اند تا مبادا این سازمان ها به دست شورای انتقالی جنوب بیفتد.

کمیته امنیتی در استان المهره در نشستی اضطراری که با حضور فرماندهان نظامی و سران قبال در خصوص تحرکات شورای انتقالی برگزار کرد، از تمامی طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله قبایل شرق یمن با فعالیت نیروهای وابسته به امارات

مقابله قبایل شرق یمن با فعالیت نیروهای وابسته به امارات