مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:452020-07-25سياسي

اقدامات بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان، منشاء تحول خواهد بود


اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از استان در واقع نوعی الگوسازی است و این اقدامات که نسبت به سالهای قبل رشد فزاینده ای داشته می تواند منشاء تحولات و تغییرات مثبت در استان باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از استان در واقع نوعی الگوسازی است و این اقدامات که نسبت به سالهای قبل رشد فزاینده ای داشته می تواند منشاء تحولات و تغییرات مثبت در استان باشد.

احمدعلی موهبتی در نشستی که با حضور فتاح؛ رییس بنیاد مستضعفان کشور و هیئت همراه در استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در استان بیان داشت: توجه بنیاد مستضعفان به سیستان و بلوچستان شتاب فزاینده و نگاه مطلوب تری داشته به گونه ای که طی یک ماه اخیر رییس بنیاد مستضعفان به منظور ارزیابی مناطق مختلف شمال و جنوب دو بار به این استان سفر کرده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در مجموع 60 میلیارد تومان از طریق نهادهای کمیته امداد و بهزیستی به استان کمک کرده است، خاطر نشان کرد: نتیجه مثبت سفر اخیر رییس این بنیاد به چابها، توجه به حاشیه نشینی شهر چابهار و همچنین کمک های مستقیم با اهدای سبد کالا، کمک های نقدی و از همه مهمتر کمک به تامین زیرساخت های این منطقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان، منشاء تحول خواهد بود

اقدامات بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستان، منشاء تحول خواهد بود