مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:002020-07-25ورزشي

وبینار دانش افزایی داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد


چهاردهمین وبینار دانش افزایی داوران اتحادیه جهانی کشتی با موضوع نقش مهم داوران در جلوگیری از آسیب دیدگی در مسابقات کشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رییس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی کشورمان در مورد این وبینار گفت: چهاردهمین وبیناردانش افزایی اتحادیه جهانی(UWW) با موضوع نقش مهم داوران در جلوگیری از آسیب دیدگی کشتی گیران عصر روز پنج شنبه 2 مردادماه با تدریس دکتر بابک شادگان رییس کمیسیون پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ، آنتونیو سیلوستری رییس کمیسیون داوران و دکتر زابولک مولنار پزشک مجارستانی اتحادیه جهانی کشتی برای مربیان، داوران و کشتی گیرانی از سراسر دنیا برگزار شد.

در ابتدا آنتونیو سیلوستری شروع کننده این وبینار بود، وی از علاقه مندانی که در وبینارهای گذشته اتحادیه جهانی حضوری فعال داشتند تشکر کرد.

در ادامه دکتر بابک شادگان ضمن اشاره به این موضوع که آسیب دیدگی یک مانع مهم برای شرکت کنندگان در هررشته ورزشی و همچنین مانعی برای رشد و ارتقای ورزش است، گفت: سازمان ورزش نیازمند به داشتن درک خوبی از طبیعت، خصوصیات، الگوها، فاکتورهای ریسک و مکانیسم آسیب دیدگی در ورزش است تا بتواند علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران موجب ارتقای سطح ورزش شده و عدم توجه به آن باعث بروز آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار دانش افزایی داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

وبینار دانش افزایی داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد