مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:252020-07-25ورزشي

چهاردهمین وبینار دانش افزایی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رییس کمیسیون داوران در مورد این وبینار گفت: چهاردهمین وبیناردانش افزایی اتحادیه جهانی(UWW) با موضوع نقش مهم داوران در جلوگیری از آسیب دیدگی کشتی گیران عصر روز پنج شنبه .

- چهاردهمین وبینار دانش افزایی داوران اتحادیه جهانی کشتی با موضوع نقش مهم داوران در جلوگیری از آسیب دیدگی در مسابقات کشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، ناصر فروتن رییس کمیسیون داوران در مورد این وبینار گفت: چهاردهمین وبیناردانش افزایی اتحادیه جهانی(UWW) با موضوع نقش مهم داوران در جلوگیری از آسیب دیدگی کشتی گیران عصر روز پنج شنبه 2 مردادماه با تدریس دکتر بابک شادگان رییس کمیسیون پزشکی ورزشی و مبارزه با دوپینگ، آنتونیو سیلوستری رییس کمیسیون داوران و دکتر زابولک مولنار پزشک مجارستانی اتحادیه جهانی کشتی برای مربیان، داوران و کشتی گیرانی از سراسر دنیا برگزار گردید.

درابتدا آنتونیو سیلوستری شروع کننده این وبینار بود، وی از علاقه مندانی که در وبینارهای گذشته اتحادیه جهانی حضوری فعال داشتند تشکر کرد و درادامه دکتر بابک شادگان ضمن اشاره به این موضوع که آسیب دیدگی یک مانع مهم برای شرکت کنندگان در هررشته ورزشی و همچنین مانعی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین وبینار دانش افزایی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد

چهاردهمین وبینار دانش افزایی اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد