چرا تبلیغات نوید محمدزاده جنجالی شد؟نوید محمدزاده اولین هنرمند ایرانی نیست که وارد عرصه تبلیغات شده و کالایی با نام خودش تولید و به بازار عرضه کرده اما هر روز رسانه ای یا منتقدی، - ، همه چیز از تبلیغ یک آبمیوه شروع شد. تیزرهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی دست به دست شدند و بیلبوردهای شهری پر شد از تصاویر تبلیغاتی آقای بازیگر. چیزی نگذشت که او از کالایی با نام خود هم رونمایی کرد. چند وقت بعد مسعود فراستی - منتقد سینما - با کنایه به نوید محمدزاده در برنامه هفت گفت: یک بازیگر این روزها در حال اضافه کردن سبد کالا است و چقدر پوستر و جای دوربین و حالت بازیگر برای این تبلیغ بد است. متاسفم برای بازیگری که از او تعریف کرده بودم و ممکن است با این کارها، حرفم را پس بگیرم. هوشنگ گلمکانی نیز منتقد دیگری بود که خطاب به نوید محمدزاده گفت: اطمینان دارم اگر این تبلیغ کیفیت خوبی می داشت میزان و شدت واکنش های منفی اینقدر نبود. کسانی چون او که محبوبیت دارند و به همین اندازه مورد نفرت و حسادت قرار می گیرند، بیش از دیگران باید درباره تصمیم هایشان حساسیت داشته باشند. اگر مدیر برنامه دارند، مدیر برنامه هایشان باید در این زمینه ها هم به آنها مشورت بدهند و فقط کارچاق کن و پورسانت بگیر نباشند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |