مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-25دانش

آغاز ثبت نام دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از فردا


مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت:ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی از فردایکشنبه 5 مرداد آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور امیر حسین بهروز گفت: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 5 مردادماه سال جاری آغاز و در روز یکشنبه 2 شهریورماه پایان می یابد.

وی با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری 99 ندارند، افزود: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور از چهارشنبه 1 مردادماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از فردا

آغاز ثبت نام دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از فردا