مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:302020-07-25فرهنگي

هر چه سریع تر یک کمیته بحران برای سینما تشکیل شود


با توجه به وضعیت سینماها باید هر چه سریع تر یک کمیته بحران تشکیل شود، چون با این روند چاره ای جز بسته شدن سالن های سینما نمی ماند.

- منوچهر محمدی تاکید کرد: با توجه به وضعیت سینماها باید هر چه سریع تر یک کمیته بحران تشکیل شود، چون با این روند چاره ای جز بسته شدن سالن های سینما نمی ماند.

این تهیه کننده سینما که مدیر دو مجموعه سینمایی پردیس زندگی و مگامال نیز هست،درباره تاثیر اکران فیلم های خارجی بر جذب مخاطب در این دو پردیس به ایسنا گفت: اساسا از آنجایی که از سینما استقبال نمی شود به طور طبیعی فیلم های خارجی هم همین وضعیت را دارند و فروش آن ها بسیار اندک است و این فیلم ها هم نتوانستند به جذب مخاطب کمک کنند.

در این شرایط باید سریعاً کمیته بحران تشکیل شود چون باز بودن سینما به تنهایی کافی نیست، بلکه باید فیلم خوب و قوی هم وجود داشته باشد که مخاطب علاقه مند شود به سینما بیاید تا سالن ها به شکل کج دار و مریز این مرحله را سپری کنند.

در غیراینصورت اگر وضعیت بخواهد به همین ترتیب ادامه پیدا کند، سالن دارها ناگزیر به سمت تعطیلی خواهند رفت.

او درباره نگرانی هایی که برخی مدیران سینماها نسبت به افزایش قیمت تجیهزات فنی نمایش در سالن ها دارند نیز گفت: قیمت وسایل نمایش و صداها که چند سالی است دیجیتال شده و البته تولید داخلی هم نیستند، با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر چه سریع تر یک کمیته بحران برای سینما تشکیل شود

هر چه سریع تر یک کمیته بحران برای سینما تشکیل شود